BATALIE ANTENA 1 SI PRO TV

Si de aceasta data batalie se da intre PRO TV si Antena 1. Telespectatorii a decis postul castigator: care este cel mai urmarit program TV de catre telespectatori? Analizele sunt facute in intervalul 18-49 Urban(Public Comercial) in perioada 19 si 20 aprilie 2017.

Pro TV a fost lider de audienta cu Atlelico Textila, Las Fierbinti si Ai nostri! Se pare ca majoritatea telespectatorilor sunt atrasi de aventurilor persoanejelor. La nivelul publicului comercial, Las Fierbinti a obtinut 13.5 puncte de rating și 34.4% share, cifre de doua mari decat postul concurent, Antena 1, care a obtinut 5.3 puncte de rating și 13.6% share.

Atletico Textila a reusit sa atraga telespectatorii, episodul aducand PRO TV 10.4 puncte de rating și 26.0% share, in timp ce, postul secund, Antena 1, a obtinut 5.5 puncte de rating și 13.7% share.

Joi seara, Las Fierbinti a fost din nou lider incontestabil de audienta obtinand 12.1 puncte de rating și 31.8% share, in timp ce, Antena 1 a obtinut 4.2 puncte de rating și 11.0% share.

Ieri seara, telespectatorii au ales sa urmareasca Ai noștri, iar pe targetul comercial emisiunea a obtinut 9.3 puncte de rating și 23.5% share, spre deosebire de televiziunea clasata pe locul al doilea, care a înregistrat 5.4 puncte de rating și 13.7% share.

Si meciul Manchester United și Anderlecht a adus PRO TV-ului audienta mare:  7.6 puncte de rating și 23.5% share. Postul secund, Antena 1, a obtinut 4.5 puncte de rating și 14.0% share.

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Radar de Media

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *