căldură

Bea multe lichide pe timp de căldură

Pe timp de căldură creșteți aportul de lichide, indiferent de nivelul de activitate. Nu așteptați până când nu sunteți însetat să beți. În timpul exercițiilor grele într-un mediu fierbinte, beți două până la patru pahare (16-32 uncii) de lichide răcoroase în fiecare oră.

Avertisment: Dacă medicul dumneavoastră limitează, în general, cantitatea de lichid pe care o beți sau dacă aveți pe pilule de apă, întrebați cât trebuie să beți în timp ce vremea este caldă.

Nu beți lichide care conțin alcool sau cantități mari de zahăr – acestea vă fac să pierdeți mai mult lichid corporal. Evitați, de asemenea, băuturile foarte reci, deoarece acestea pot provoca crampe stomacale.

Înlocuiți sarea și mineralele

„Heavy sweating” elimină sarea și mineralele din organism. Acestea sunt necesare pentru corpul dumneavoastră și trebuie înlocuite. Dacă trebuie să vă faceti  exerciții, beți două până la patru pahare de lichide răcoritoare, nealcoolice în fiecare oră. O băutură sportivă poate înlocui sarea și mineralele pierdute în sudoare. Cu toate acestea, dacă vă aflați într-o dietă cu conținut scăzut de sare, discutați cu medicul înainte de a bea o băutură sportivă sau de a lua tablete de sare.

Purtați îmbrăcăminte adecvată și protecția solară

Purtați cât mai puțin îmbrăcăminte atunci când vă aflați acasă. Alegeți îmbrăcămintea ușoară, deschisă și deschisă. Arsurile solare afectează capacitatea corpului de a se răci și provoacă o pierdere de fluide corporale. De asemenea, cauzează durere și afectează pielea. Dacă trebuie să ieșiți în aer liber, protejați-vă de soare, purtând o pălărie cu fund larg (vă păstrează și mai rece) împreună cu ochelari de soare și punând pe protecție solară SPF 15 sau mai mult.

Programați activitățile în aer liber cu atenție

Dacă trebuie să fiți în aer liber, încercați să vă limitați activitatea în aer liber la orele de dimineață și de seară. Încercați să vă odihniți adesea în zone umbroase, astfel încât termostatul corpului dumneavoastră să aibă șansa de a se recupera.

Linisteste-te

Dacă nu sunteți obișnuiți să lucrați sau să vă exersați într-un mediu fierbinte, porniți încet și ridicați ritmul treptat. Dacă efortul în căldură face ca inima ta să cadă și te lasă să respiri respirația, OPRIȚI toate activitățile. Intrați într-o zonă rece sau cel puțin la umbră și odihniți, mai ales dacă deveniți capul ușor, confuz sau slab.

 

Sursa: https://cchealth.org/heat/prevention.php

Viata sexuala dupa naștere: probleme si sfaturi utile
Mancaruri sanatoase pe care copiii dumneavoastra le vor iubi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *