copii

Alimentele cu care sunt hraniti copiii in primii lor ani de viata le influenteaza foarte mult gustul anumitor mancaruri pe care acestia le pot iubi sau respinge cu eterna scuza ,, Nu imi place”. Folosind o alimentatie cat mai diversificata puteti influenta si ceea ce el va manca cand o sa creasca si cat de sanatos se va dezvolta.

Placinta cu Dovleac

Dovleacul este defapt un fruct. Acesta face parte din familia Curcubitaceelor din care mai fac parte si ( castravetii, pepenii etc…). Dovlecii sunt o sursa foarte buna de proteine fier si potasiu care ajuta foarte mult in dezvoltarea organismului. Nu este chiar recomandat sa incluzi dovleacul in dieta de zi cu zi deoarece acesta este scazut in grasimi dar compenseaza excesul de fibre.

Mazarea

Valoare nutritiva oferita de catre mazare este uimitoare avand in vedere dimensiunile reduse ale unei cesti plina. O cana de mazare contine foarte multe proteine ( acceasi cantitate pe care o ofera si o lingura de unt de arahide), este bogata in calciu, vitamina A si C si fier. In cazul in care copilul nu a trecut la mancare solida se poate face si piure.

Ouale

Desi sunt foarte hranitoare si bogate in proteine trebuie sa fie luat in considerare ca albusul nu poate fii servit copiilor de pana la 1 an. Ouale sunt de cele mai multe ori servite dimineata ca mic dejun, acest aliment fiind bogat in vitamine, grasimi si proteine este folosit si la prepararea multor alte feluri de mancare.

Pot petele de sudoare sa revolutioneze diabetul zaharat ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *